Pages

Friday, December 31, 2010

F.O.K.U.S

Friday, December 31, 2010
FOKUS....itulah perkataan yang famous k lab aku sejak 2 3 hari ni...masing-masing dok sibuk cakap pasal fokus...dah masuk last sem, semua kena tabahkan hati fokus pada kerja...sampai semua beriya-iya letak kertas yang bertulis FOCUS (nama sendiri)....semua nak fokus pada kerja masing-masing...hmmm masing-masing ada cara tersendiri untuk fokus...labmate aku plak kan, ada la perangai sendiri kalo fokus...yg serius ada, yg tenung PC cam nk makan pun ada...macam2 lagi la...kadang2 takut tengok dorang camtu...hahahah...cam nk masuk dalam PC je...yang bercinta ngan PC pun ada ye ke?..

tp, bila cakap pasal fokus, minggu ni aku mmg agak terawang2 bila kat lab...disebabkan masalah kesihatan diri aku ni xmemuaskan...aku pun xleh nk concentrate dengan kerja aku...batuk makin menjadi2...dah makan ubat tapi kurang berkesan...kalau xmakan, teruk sgt la batuk aku...mengganggu la orang lain pulak...tapi mcm biasa mkn ubat batuk menyebabkan mengantuk...so apalagi, pegi lab pagi, pastu mula la ngantuk...aku pun terpaksa rehat di surau..alasan je ni...ish3...xla, bukan alasan, kalo aku xbuat camtu, aku lagi xboleh buat keja...hehehe...tapi akibatnya aku jadi burung hantu la pulak waktu malam...serius xboleh tido bila malam...kalo dapat pun sekejap je...susah la pulak kan...kalo boleh buat kerja xpe, ini xjugak..jadual aku ni dah xteratur, kena normalkan semula...kalau x, kerja aku tertangguh...xnakkkkk....

hari ni, hari last untuk tahun 2010...moga kedatangan 2011 lebih baik dari 2010...ada sesuatu yang belum tercapai untuk 2010...aku doa agar dapat yang terbaik untuk 2011&1432H ini...

p/s:please focus while doing ur work....;)

4 comments:

el_Yahya

fokus menatap masa Depan SebagaI manifestasi jiwa Visioner diri Kita.. Mari..

Nice enTry,,
Visit, please..

_sYUkroN..

Fadzlina Shukri

go2 kak fit! u can do it!

F.O.C.U.S! ;)

Nuurfitrah

to el Yahya:jzkk kerana ziarah...lets focus
to leen:jzkk...i'll try my best..

Nazri Bajuri

yeahhh...lets focus! :)

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting