Pages

Friday, December 10, 2010

Apa yang aku rasa?

Friday, December 10, 2010
Tak tau nk express mcm mana apa yang aku rasa sekaranag ni...hanya DIA yg tahu segalanya...aku hanya mampu berdoa padaNya supaya dipermudahkan semuanya...rasa bersalah tu tetap ada tapi aku juga manusia biasa yg xpernah lari untuk buat kesilapan...aku tau aku ni xla baik sgt...arrrgggghhh...aku xtau kenapa...

sering ditanya oleh soalan2 yg aku sendiri xpasti jawapannya...hanya DIA yang tahu segalanya...when?who?why?...kadang2 terasa bosan bila seringkali ditanya...wallahua'lam...itu saja jawapan terbaik aku rasa...

konflik dalam diri?ntahla...apa yang aku perlu buat sekarang ialah perbetulkn semula mind set aku kot...stress?sikit la...sedih?ngadu hanya pada DIA...

Ya Allah hanya padamu aku mengadu...hanya padamu aku bergantung harap...guide me Ya Allah...

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting