Pages

Sunday, December 11, 2011

Saya nak jadi macam dia...

Sunday, December 11, 2011
Selalu dengar orang cakap...
aku nak jadi macam dia ni...
sorang lagi pulak cakap, aku pun nak jadi macam dia...
sape dia tu?sape2 la yang dikagumi oleh orang2 ni...

Saya juga punya impian yang sama
saya jugak nak jadi macam dia..
dia yang hebat, dia yang bijak
tapi bila fikir2 semula kenapa perlu jadi dia..
jadi je la diri saya sendiri kan?
cuma ambil sikap yang positif dari dia..
insyaallah saya akan jadi lebih hebat dari dia

ya, saya akan jadi diri saya sendiri
bukan macam dia
bukan macam sesiapa...
saya boleh..


p/s:sedang mengumpul kekuatan diri

2 comments:

Anonymous

Kita selalu nampak orang lain lebih dari kita, sebenarnya, Allah bagi kita macam-macam. Su pon belajar dari kesilapan, bila sekarang dah kehilangan, baru tahu "oh, dulu Allah bagi ni tapi aku tak bersyukur..."

Dan betol ckp fitd, kita ameklah sifat2 positif orang lain, semoga dengan itu kita akan menjadi lebih baik, InsyaAllah :)

Nuurfitrah

hehehe...alamak su dh jumpa blog fit...

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting