Pages

Tuesday, June 2, 2009

Selamat Hari Lahir

Tuesday, June 2, 2009

Lamanya xupdate...kekeringan idea yg da sedia kering..hehe...hari ni umur aku dah 23tahun...Ya Allah sekejapnya masa berlalu...xsangka umur aku da meningkat setahun lagi...terlalu cepat rasanya masa berlalu...aku terfikir juga apa yang aku da buat sepanjang usia aku ni...apa yang telah aku sumbangkan selama ini...hmmm...semakin difikir-fikir terlalu sedikit apa yg aku telah sumbangkan...mudah-mudahan Allah permudahkan jalan untukku berbakti di atas jalanNya...

hmmm...terharu aku bila dapat ucapan selamat hari lahir dari kawan2 dan famili..terima kasih semua kerana masih mengingati...ucapan-ucapan ini membuatkan aku terfikir yang aku sebenarnya semakin jauh mengembara di dunia ini...semakin singkat masa yang ada untuk berbakti di jalanNya...ya Allah semoga kau kuatkanlah aku untuk menempuh perjalanan hidup ini...

terima kasih kak sharq yang susah2 je buatkan trifle utk aku...aku xminta apa2 pun...cukuplah sekadar doa agar kita semua masih dapat bersama berjuang di bumi Allah ini..masa nk g makan tengahari tetiba dapat sms...msg dia berbunyi camni...

"Ya Allah kau berkatilah insan yang baik ini,limpahkanlah rezekiMu padanya, tambahkan iman & keinsafannya, bahagiakan dia & dan keluarganya. Mudahkan hidup & urusannya. Terimalah ibadah &amal jariahnya. Ampuni segala dosanya, kedua ibu bapanya dan keluarganya. Hepi besday yg ke 23thn."

abg aku yang menghantar sms ini...ya Allah terharunya aku menerima sms dari seorang abang yg aku sayangi...jazakallah ya akhi...

Jzkk semua...semoga ukhuwwah kita terus mekar selamanya:)

4 comments:

snowss_85

semoga panjang umur n murah rezki..
Bila nak kawen?//??

Nuurfitrah

jzkk...tanya fit, akk bila lagi???

Dr-Nur

fitd..pembetulan kat post tu kalo utk lelaki "jakallah.."

Selamat Ulangtahun ke 23. Moga dengan bertambah usia, akan bertambah juga amalan. Semakin usia meningkat, semakin ajal mendekat. Barakallahu feek!! Uhibbuki fillah...

Nuurfitrah

owh..xperasan..thanks ye

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting