Pages

Thursday, June 25, 2009

Kesibukan melanda..

Thursday, June 25, 2009
Kesibukan melanda lagi minggu ni dan minggu depan...hari isnin lepas dtg je keja dr panggil duduk semeja ngn dia n budak2 lab yg lain..(mcm ade mesyuarat penting je...)..bila semua dah ade, dr terus je point yg sebenarnya..(maklumla br blik dr kuantan)..masing2 dapat bahagian masing2..bahagian ape 2?..hehehe keja la..huhuhu..part aku agak senang..measure patella tp xsenang jugak..rasa cam payah gk..nasib baik ade org yg baik hati bantu aku,hehehe..tq bebanyak...lepas je habis measure patella,tetiba dr nk tgk data measurement tibia n femur yg lepas..aku pn tunjuk la..then die ckp...."ok, u already have the data, so plot the graph n give it to me next week. we can give to the .....blablabla.....(lebih kurang camni la die ckp..aku xingt sgt)

dgr cam senang kn plot graf je tp sebenarnya ade lg 11 CT imej yg aku xmeasure sebab ni sume data baru n dr 11 data 2, ada lg 4 lg yg aku belum edit jd tulang sempurna..waaaaaaaaa sakit mata dah ngadap kom...tp terpaksa gk wat...kalo x, xsiap la keja aku...huhuhu...sabar2...masih ade masa lagi...harapnya aku sempat siapkan graf yg dr nk mggu depan sebab mesti dia nk tgk lepas dia blik dr oversea..fuh...penat2 tp xpela semua ni ilmu yg berguna...:)

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting