Pages

Saturday, January 28, 2012

Kembara Hijrah 2012

Saturday, January 28, 2012
19,20 dan 21 Januari 2012...



bermulalah kembara hijrah...
bertempat di Masjid Al-Jawaher yang indah permai lagi selesa...

walaupun saya tak dapat ikut dari awal program tapi dapat merasakan semangat sahabat-sahabat yang lain..
Ya Allah mereka sangat bersemangat membuatkan diri saya tersentak...apa yang saya dah sumbangkan dalam gerak kerja dakwah ini...rasanya terlalu sedikit yang saya sumbangkan...mudah-mudahan Allah ganjari sahabat-sahabat saya dengan ganjaran yang berharga....

Antara aktiviti sampingan mereka di sana

 Surat Musa & Harun

makan pun sedap sangat...terima kasih kepada yang memasak

ada malam pemudi...semua terlibat dlm persembahan termasuk fasi...mereka sangat berbakat (masing2 ada bakat terpendam)



 hasil kreativiti mereka....bakat terpendam lagi...


 antara tugasan individu...semoga terus istiqamah...

Program berakhir dengan eksplorace...yeay...adik-adik ni lagi la suka...Alhamdulillah semuanya selesai dengan jayanya..Harap adik-adik pulang bercuti dengan input dan bekalan yang bermanfaat...

nota kaki: melihat mereka,menjadikan ia satu motivasi untuk diri sendiri juga ;)







0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting