Pages

Tuesday, March 1, 2011

Aku tak punya banyak waktu....

Tuesday, March 1, 2011
Bulan Mac telah datang...Ya Allah berdebar-debar...aku benar-benar tak punya banyak waktu...
Ya Allah, permudahkanlah urusanku...hanya tinggal sedikit waktu untuk aku selesaikan semuanya...

writing...writing...writing...huhuhu...sakit kepala bila fikirkan pasal writing...takut,sebenarnya...jeles jugak bila tengok kawan-kawan yang lain dengan senang je dapat siapkan berpage2 satu hari....stress...banyak benda lagi nak fikir...think and think...fitd, be positive k....aku boleh buat semua ni...

Rasa nak lari masuk gua...xde orang nak kaco kan?tapi itu bukan aku...memang waktu-waktu macam ni aku nak bersendirian tapi itu hanya kata-kata luaran...hati ini hanya Allah yang tahu...aku tak nak berjauhan dengan semua orang...mereka adalah sumber kekuatan aku...Ya Allah terima kasih kerna kau hadiahkan aku sahabat-sahabat yang memahami...

kuatkan semangat fitd..sikit je lagi ni...

nota kaki: sakit kepala...stress

2 comments:

fRaMe+LenSeS

perlahan2 la.. amek feel.. bila tiada ketenangan. amek wuduk, bersolatlah sunat ka.. atau kamu ngaji 2 3 page.. nt insyALLAH.. tambah sedikit ketenangan tu.. ;)

Nadh datang melawat dari Blog Naim..
;)

Assalamualaikum..

Nuurfitrah

fRaMe+LenSeS :terima kasih...

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting