Pages

Monday, February 28, 2011

Tahniah...

Monday, February 28, 2011
Waktu berlalu begitu pantas...pejam celik pejam celik dah nk habis februari...masuk bulan ke tiga 2011...

minggu ni balik kampung lagi....
my best friend wedding...
Tahniah Sue n Shah, semoga berbahagia
Shah,jaga sue baik2 ye
Senyuman seorang isteri
Selamat dah lagi sorang kawan baik aku melangkah ke alam baru...ramai lagi tengah beratur...penuh la planner aku tahun ni..pape pun aku doakan yang terbaik buat best fren aku ni...doakan tuk aku pulak ye(gediks di situ...ahaks..)

Tahniah jugak buat Fiza dan en suaminya(aku lupa nama husband die..) sebab menimang cahaya mata sulung...sempat aku ngan syuli p ziarah baby yang comel...semoga jadi anak solehah ye..

bestnya die tido
aku angkat 2 kali tp die tetap tido...lena btol
 
cantik glove die..haha..makcik syuli tukar sebelah je..xpe2 ttp comey
p/s: mode nk menulis tgh2 mlm tp xde idea...

1 comments:

H Y D E

laki dia nama nizam kot...

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting