Pages

Saturday, November 20, 2010

Aidiladha 2010

Saturday, November 20, 2010
Salam Aidiladha kepada semua...Tahun ni catat sejarah...aku beraya di hospital...nk tau kenapa?sebab aku kena demam denggi..actually aku da demam seminggu..patutla rasa sgt lemah...rupanya denggi...sehari sebelum raya baru pegi kllinik kali kedua untuk test darah...amik kau, ptg raya aku dibawa ke hospital sultanah aminah johor bahru...1st time naik ambulan dan 1st time juga aku masuk wad...sblm ni temankan adik aku pernah la...xpun pegi lawat org sakit je...kali ni aku lak yg tido kt wad...2mlm kt hospital...bosan gile dok hospital.tp nk buat macam mn...kena hadapi juga...

ni la nyamuk aedes penyebab denggi

Tapi, alhamdulillah aku cepat recover...hari raya ramai kawan2 yg datang melawat...supervisor aku ngn isteri die pun ziarah juga...terima kasih dr...sahabat sefikrah, labmates, kazen aku, usrahmate n my naqibah...jzkk sudi ziarah aku dan bawak banyak makanan...sampai xtau nk mkn yg mn 1 dulu...yg paling best dapat makan sup ketam...Jzkk makcik Aizan kerana sudi masakkan untuk aku...walaupun aku xkenal pun makcik ni tapi terharu sangat rasa...insyaallah pasnii aku nk g ziarah makcik ni pulak...xlupa jugak yang xputus2 mendoakan kesihatan aku...my family yang banyak bg sokongan wlpn dr jauh...(tetiba rindu kt kampung)...

Lagi 1, pagi smlm usrahmate aku nikah kt kelantan...aku terpaksa berkorban xpergi kelantan coz masih xsihat sepenuhnya...burn tiket ketapi aku ke kelantan...xde yg nk gantikan...hmmmm xpela adala hikmahnya...pengorbanan yg perlu aku ikhlaskan...tp alhamdulillah aku bersyukur atas segala yg telah berlaku...hari raya kedua pagi aku dah boleh keluar wad...horeyyyyyyyyyyy...(suka dpt balik umah)..skrg aku smbg cuti..rest secukupnya coz next week banyak lg kerja yg nk disetelkan...conference lg...paper lg...tesis lagi....kena jaga kesihatan betul2 coz aku akan travel lg start next week...JB-KL-PENANG-JB...semoga semua urusanku dipermudahkan...amin...

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting