Pages

Thursday, October 7, 2010

Conference vs jalan-jalan?

Thursday, October 7, 2010
hari ni 7 Oktober 2010 aku bersama 5org lg labmate dan Dr Dedy akn bertolak ke Surabaya...ada conference di sana...inila 1st time aku hantar paper dan xsangka accepted..padahal paper yg aku hantar bukannya ok sgt pun...just 3page n aku lupa letak conclusion masa submit aritu...hehehe...accepted with correction...state ur conclusion...lawak sgt...mmg langsung xperasan paper yg aku submit tu xde conclusion...seingat aku, paper tu aku hantar masa kt konsis...mmg kelam kabut...tp Alhamdulillah dorang terima jugak...

Ini juga kali pertama aku dan kawan2 aku present kt conference...sblm ni pnh hantar poster je..takut pun ada gak...international conference lak tu...kecut perut gak la..dengan slide yg xtaula ok ke x...but aku perlu improve lg isi slide tu.....yang pastinya kami akan menempuh perjalanan yg jauh...moga dipermudahkan urusan kami Ya Allah...

agaknya macam ni ke perjalanan nnt ye?

oleh sebab berada di Surabaya agak lama, kami x mensia-siakan masa yg ada...Dr Dedy dah aturkan meeting dengan universiti2 yg ada kt sn...pergh da mcm g GOP...ALhamdulillah dapat peluang berkongsi pengetahuan dengan prof2 di sana...
bertukar2 pendapat dan mgkin dapat tahu lebih banyak tentang penyelidikan yg ada kt sn...best2


Jalan-jalan?huh, betulkan niat ye...pertama2 pergi sana nk berconference...present paper...meeting colabration...jalan2 tu yg terakhir..ye la kan xkan dah pergi jauh2 xjalan2...tgk negara org...mesti ade gak tp xtau la nk ke mana...ikut Dr Dedy la nk bawak kami ke mn di sana...at least boleh kenal culture kt sana..
hopefully semuanya berjalan lancar...selamat pergi dan pulang...Amin...

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting