Pages

Saturday, August 21, 2010

T.H.E.S.I.S

Saturday, August 21, 2010
Minggu lepas masa kt dalam bilik dr bincang pasal RSG ngn die...tetiba dr tanya aku...fitd, how ur progress?can u finish this sem?bla...bla..bla... die ckp la mcm2 lg..kecut perut aku bila supervisor da tanya pasal master aku...boleh ke aku habiskn writing tesis sem ni?gerun lak rasanya...sebabnya aku xstart btol2 lg writing tesis...selama ni dok buat paper conference n jurnal je...tu pun ntah accept atau x aku pun xtau...
pastu, tetiba dapat la emel dr akk ofis..tajuk emel die lebih kurang camni la...'penghantaran notis hantar tesis'...kt emel tu ada la senarai nama kami2 yg kena hantar tesis sem ni...mmg buat aku cuak la...
kalo aku nk grad jugak bulan 3 thn depan, kena keja keras siapkan tesis n submit selewat2nya September.
SEPTEMBER? lagi berapa hari je lagi da masuk september...huhuhu...cuti raya lagi...waaaaa...sempat ke?
nway, aku bukan nk kejar sgt bulan 3 ni tp kalo boleh mmg nk hantar cepat..bak kata sorang labmate aku, kita kena usaha selagi mampu....hope dpt menulis dgn tenang...huhuhu..
target aku, walau xdpt hntar bulan 9 ni tp akan hantar juga thn ni...kalo boleh before disember...mudah2an dipermudahkan...


p/s:pecut laju2 pun mesti ada juga selekoh2 yg kena lalui.....biar lmbt sket je asalkan berkualiti (ayat penyedap ati sendiri ni)

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting