Pages

Monday, July 12, 2010

MODE:WRITING...push ur brain to the limit

Monday, July 12, 2010
Salam...entry ni ditulis semasa aku tgh blur untuk mencari ayat yg best untuk paper aku...skrg ni mode untuk writing jurnal..sori la kepada sape2 yg berkenaan yg tgk mood aku kdg2 ok kdg2 xok...xnk stress tp kdg2 rasa itu hadir juga...

nk menulis ni bukannya senang(bg aku la) xtau la pulak kalo org lain rasa senang...perlukan suasana yg fresh...mcm pg ni aku rasa ok la...cuma tersangkut sikit2...bak kata supervisor aku waktu kena lecture ngn die mggu lepas(lecture ke?kata2 semangat kot)...'push ur brain to the limit'...hmmm susah nk ckp tp aku mesti percaya yg aku boleh buat...xda benda yg mustahil...so aku perlu kuatkan semangat...

di awal2 sem ni mmg bnyk perkara yg menuntut tenaga&masa diri ini...tp alhamdulillah aku masih boleh membahagikan masa dgn baik dan aku gembira buat semua ni...cuma kadang2 lari dr timetable aku..(kelemahan diri sendiri ni)...need to improve lagi...muhasabah diri selalu...kalau xsibuk rasa diri ini xde keja lak dan masa terbuang mcm tu je...baik sibukkn diri...

ok...cukup kot...nk sambung writing...semangat...semangat...semangat
moga dipermudahkan urusanku ini...
sem terakhir penentu segalanya...


2 comments:

Dr-Nur

fitd dah sem akhir? alhamdulillah, tahniah, kejap je kan...selamat menulis! sandarkan segalanya pada Allah, jgn tinggal solat dhuha...

Nuurfitrah

jzkk kak..insyaallah sem terakhir...ameen..

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting