Pages

Friday, April 16, 2010

Warna-warni kehidupan

Friday, April 16, 2010
Sejak  dua tiga minggu kebelakangan ni macam-macam dah berlaku...betullah colours of my life...macam-macam warna dah tp aku rasa warna tu dah bercampur2 sampai xtau nk bg nama dah warna tu...masalah dtg dan pergi tp alhamdulillah segalanya berakhir dgn baik...syukur...bukan xsuka bila ditimpa masalah tp aku ni mmg lemah sket...alhamdulillah mujur masih di beri kekuatan untuk hadapi segalanya...

"Apakah manusia itu mengira bahawa mereka dibiarkan saja mengatakan; "Kami telah beriman," sedangkan mereka tidak diuji? Dan sesungguhnya kami telah menguji org2 yg sebelum mereka, maka sesungguhnya Allah mengetahui org2 yg benar dan sesungguhnya Dia mengetahui org2 yg dusta."9
(Surah Al-Ankabut ayat 2-3)

lepas satu hal, dtg lak hal yg lain...rupanya banyak keja aku...bahagikan masa dengan sebaiknya insyaallah boleh lakukan yang terbaik...dikala adik2 sibuk bertarung di medan imtihan...aku disibukkan dengan kerja-kerja masterku...alhamdulillah masih kerja yang bermanfaat...syukur tidak disibukkan dengan perkara-perkara yang x berfaedah(mintak dijauhkan la...)...measurement data aku ada lg yang belum siap...agak banyak juga...hope dpt siapkan dlm tempoh masa yg singkat ni...berusaha fitd!!!!!chaiyokkk....

Sahabat2 xlokek memberi semangat dan dorongan...terima kasih kepada semua sahabat...aku mmg sayang sgt sahabat2...rasa sedih bila dah xlama akan bersama sahabat2 yang mungkin akan pergi meninggalkn bumi johor ni...aku pun xkan selamanya di sini...tapi bila uhkwah dibina atas dasar iman, insyaallah semuanya akan terasa manis kan?walau berjauhan tetap dekat di hati..ish ape la yg aku melalut smp ke sini...cukup2...

Lepas ni perlu fokus lebih...moga Allah permudahkan semuanya...insyaallah...

2 comments:

snowss_85

sabar ye ukht..rindukan akak ek???

Nuurfitrah

huhu...mmg perlu kesabaran yg tinggi..jzkk akk...rindu sgt kt akk tp jadual bulan april&mei full..xdpt g bangi..

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting